Sklep jest czynny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez całą dobę (nie dotyczy to prac konserwacyjnych itp.).
Zakup uprawnień wyższych (czyt. Admin, Opiekun) jest możliwy przez następne 14 dni kalendarzowych od zakończenia się usługi (chyba że inaczej stwierdzono podczas decyzji nadawania uprawnień - w takim momencie konkretni admin jest powiadamiany o takiej sytuacji). Po upływie tych dni należy napisać ponowne podanie na Administratora chyba, że Właściciel zadecyduje inaczej.
Aby można było zakupić uprawnienia wyższe, użytkownik musi uprzednio napisać podanie na Administratora i musi ono być zaakceptowane.
EverGames zastrzega sobie prawo do zmian usług, funkcjonalności usług, cen usług i samego regulaminu bez wcześniejszego poinformowania użytkowników.
Konkretne opcje w sklepie mogą wymagać konkretnych usług np. aby mieć w pełni zautomatyzowany proces w przypadku kupowania uprawnień VIP na serwer, system sklepu może prosić o połączenie konta Steam (jeżeli nie jest to uprzednio zrobione) w celu nadania uprawnień na konkretny identyfikator konta Steam.
EverGames zastrzega sobie prawo do możliwości podjęcia działań nieokreślonych w tym regulaminie.
Jeżeli użytkownik ma problem z usługą lub transakcją, powinien niezwłocznie skontaktować się z ekipą EverGames poprzez formularz kontaktowy lub poprzez prywatną wiadomość na platformie Steam lub Discord - aczkolwiek w przypadku nagłych zwrotów sugerujemy użycie naszego serwera discord w celach komunikacji
Nieznajomość tego regulaminu nie zwalnia nikogo z jego nieprzestrzegania.
Użytkownik ma prawo wybrać na ile dni chce wybrać usługę (z pośród zdefiniowanych w sklepie) i jaką usługę (też z pośród zdefiniowanych w sklepie).
Nasz serwis nie jest w żaden sposób powiązany z Valve Corporation.
Usługi zakupione w naszym sklepie nie "stakują się" co znaczy że się nie nakładają (wyjątkiem jest przedłużanie tej samej usługi). Jeżeli kupisz usługę VIP, a potem VIP Elite czas usług jest liczony osobno i nie ma opcji połączenia ich, ani opcji przeniesienia czasu z VIP na rangę wyższą.
Nadawanie uprawnień jest zautomatyzowane (jak opisane w punktach wyżej). Zaraz po zaksięgowaniu przez nas i firmy trzecie płatności (transakcji) nadajemy wybrane uprawnienia (wyjątkiem są przedmioty w sklepie wyłączone z automatyzacji).
Wszystkie rangi które straciły ważność (równy tydzień po) są automatycznie kasowane z systemu (historia ich zakupu zostaje).
Płatności ogólne
EverGames wykorzystuje zewnętrzne platformy i / lub usługi do systemu płatności.
Aktualnie stosowane platformy i / lub usługi:
Płatności internetowe oraz SMS obsługuje firma CashBill S.A.
Płatności - CashBill S.A.
Płatności obsługuje firma CashBill S.A., 40-082 Katowice, ul. Jana III Sobieskiego 2, CashBill.pl
W przypadku problemu z płatnościami, statusy i / lub reklamacje można zgłaszać na stronie firmy CashBill w sekcji Kontakt.
Reklamacje serwisu SMS muszą zawierać Twój adres email, numer telefonu, treść wysłanego SMSa oraz datę i godzinę.
Reklamacje serwisu Przelewów muszą Twój adres email i identyfikator (można go uzyskać w Historii sklepu lub w adresie email z potwierdzeniem wykonania transakcji pod warunkiem iż płatność przeszła pomyślnie).
Używanie płatności CashBill S.A. jest równoznaczne z akceptacją regulaminu na stronie CashBill.pl
Używanie płatności PayPal (Europe) jest równoznaczne z akceptacją regulaminu na stronie PayPal.com.
Postanowienia i zasady ogólne
Właściciel sklepu nie ponosi odpowiedzialności za błędy w użytkowaniu sklepu przez klienta, ani nie ponosi odpowiedzialności za awarię serwerów lub ich czasową niedyspozycję.
Sklep nie ma opcji "zwrot kosztów", kupując jesteś świadom tego. Jedynie jeżeli Właściciel zgodzi się na zmianę usługi wtedy taka opcja może wystąpić.
W przypadku zostania zbanowanym na serwerze, klientowi nie przysługuje zwrot kosztów zakupu.
W przypadku używania niedozwolonych programów które skutkują blokadą VAC, "Overwatchem" lub blokadą czasową, klientowi również nie przysługuje zwrot kosztów zakupu.
W przypadku wykorzystywania błędów sklepu, klient może otrzymać permanentną blokadę na używanie tego sklepu lub może stracić wszystkie uprawnienia.
Jeżeli serwer zostanie niespodziewane zamknięty lub zostanie zmieniony tryb gry serwera, użytkownikowi nie przysługuje zwrot kosztów. Po uzgodnieniu z Właścicielami może otrzymać uprawnienia na innym serwerze z sieci EverGames.
Skomentowano 08 wrz 2024 - 20:06
(edytowano) #1REGULAMIN SKLEPU
Zasady ogólne:
NIP: 5170404087, REGON: 385146260
ul. Klonowa 26/16
35-205 Rzeszów
Płatności ogólne
Płatności - CashBill S.A.
Postanowienia i zasady ogólne