Komentarzy: 14
Watków: 39
Dołączył: 17 gru 2021 - 19:29

Skomentowano 08 wrz 2024 - 20:06

(edytowano) #1

REGULAMIN SKLEPU

EverGames logo

 

Zasady ogólne:

  • Korzystając ze sklepu, automatycznie akceptujesz ten regulamin, główny regulamin serwisu oraz naszą politykę prywatności.
  • Sklep internetowy dostępny jest pod adresem evergames.pl/shop oraz prowadzony jest przez firmę:
    • EverGames Krystian Czach
      NIP: 5170404087, REGON: 385146260
      ul. Klonowa 26/16
      35-205 Rzeszów
  • Sklep jest czynny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez całą dobę (nie dotyczy to prac konserwacyjnych itp.).
  • Zakup uprawnień wyższych (czyt. Admin, Opiekun) jest możliwy przez następne 14 dni kalendarzowych od zakończenia się usługi (chyba że inaczej stwierdzono podczas decyzji nadawania uprawnień - w takim momencie konkretni admin jest powiadamiany o takiej sytuacji). Po upływie tych dni należy napisać ponowne podanie na Administratora chyba, że Właściciel zadecyduje inaczej.
  • Aby można było zakupić uprawnienia wyższe, użytkownik musi uprzednio napisać podanie na Administratora i musi ono być zaakceptowane.
  • EverGames zastrzega sobie prawo do zmian usług, funkcjonalności usług, cen usług i samego regulaminu bez wcześniejszego poinformowania użytkowników.
  • Konkretne opcje w sklepie mogą wymagać konkretnych usług np. aby mieć w pełni zautomatyzowany proces w przypadku kupowania uprawnień VIP na serwer, system sklepu może prosić o połączenie konta Steam (jeżeli nie jest to uprzednio zrobione) w celu nadania uprawnień na konkretny identyfikator konta Steam.
  • EverGames zastrzega sobie prawo do możliwości podjęcia działań nieokreślonych w tym regulaminie.
  • Jeżeli użytkownik ma problem z usługą lub transakcją, powinien niezwłocznie skontaktować się z ekipą EverGames poprzez formularz kontaktowy lub poprzez prywatną wiadomość na platformie Steam lub Discord - aczkolwiek w przypadku nagłych zwrotów sugerujemy użycie naszego serwera discord w celach komunikacji
  • Nieznajomość tego regulaminu nie zwalnia nikogo z jego nieprzestrzegania.
  • Użytkownik ma prawo wybrać na ile dni chce wybrać usługę (z pośród zdefiniowanych w sklepie) i jaką usługę (też z pośród zdefiniowanych w sklepie).
  • Nasz serwis nie jest w żaden sposób powiązany z Valve Corporation.
  • Usługi zakupione w naszym sklepie nie "stakują się" co znaczy że się nie nakładają (wyjątkiem jest przedłużanie tej samej usługi). Jeżeli kupisz usługę VIP, a potem VIP Elite czas usług jest liczony osobno i nie ma opcji połączenia ich, ani opcji przeniesienia czasu z VIP na rangę wyższą.
  • Nadawanie uprawnień jest zautomatyzowane (jak opisane w punktach wyżej). Zaraz po zaksięgowaniu przez nas i firmy trzecie płatności (transakcji) nadajemy wybrane uprawnienia (wyjątkiem są przedmioty w sklepie wyłączone z automatyzacji).
  • Wszystkie rangi które straciły ważność (równy tydzień po) są automatycznie kasowane z systemu (historia ich zakupu zostaje).

 

Płatności ogólne

  • EverGames wykorzystuje zewnętrzne platformy i / lub usługi do systemu płatności.
  • Aktualnie stosowane platformy i / lub usługi:
    • Płatności internetowe oraz SMS obsługuje firma CashBill S.A.

 

Płatności - CashBill S.A.

  • Płatności obsługuje firma CashBill S.A., 40-082 Katowice, ul. Jana III Sobieskiego 2, CashBill.pl
  • W przypadku problemu z płatnościami, statusy i / lub reklamacje można zgłaszać na stronie firmy CashBill w sekcji Kontakt.
  • Reklamacje serwisu SMS muszą zawierać Twój adres email, numer telefonu, treść wysłanego SMSa oraz datę i godzinę.
  • Reklamacje serwisu Przelewów muszą Twój adres email i identyfikator (można go uzyskać w Historii sklepu lub w adresie email z potwierdzeniem wykonania transakcji pod warunkiem iż płatność przeszła pomyślnie).
  • Używanie płatności CashBill S.A. jest równoznaczne z akceptacją regulaminu na stronie CashBill.pl
  • Używanie płatności PayPal (Europe) jest równoznaczne z akceptacją regulaminu na stronie PayPal.com.

 

Postanowienia i zasady ogólne

  • Właściciel sklepu nie ponosi odpowiedzialności za błędy w użytkowaniu sklepu przez klienta, ani nie ponosi odpowiedzialności za awarię serwerów lub ich czasową niedyspozycję.
  • Sklep nie ma opcji "zwrot kosztów", kupując jesteś świadom tego. Jedynie jeżeli Właściciel zgodzi się na zmianę usługi wtedy taka opcja może wystąpić.
  • W przypadku zostania zbanowanym na serwerze, klientowi nie przysługuje zwrot kosztów zakupu.
  • W przypadku używania niedozwolonych programów które skutkują blokadą VAC, "Overwatchem" lub blokadą czasową, klientowi również nie przysługuje zwrot kosztów zakupu.
  • W przypadku wykorzystywania błędów sklepu, klient może otrzymać permanentną blokadę na używanie tego sklepu lub może stracić wszystkie uprawnienia.
  • Jeżeli serwer zostanie niespodziewane zamknięty lub zostanie zmieniony tryb gry serwera, użytkownikowi nie przysługuje zwrot kosztów. Po uzgodnieniu z Właścicielami może otrzymać uprawnienia na innym serwerze z sieci EverGames.
Report