Komentarzy: 14
Watków: 40
Dołączył: 17 gru 2021 - 19:29

Skomentowano 08 wrz 2024 - 19:30

#1

REGULAMIN FORUM ORAZ SIECI

EverGames logo

 

Zasady ogólne

  • Za złamanie danego punktu regulaminu zostaniesz ukarany ostrzeżeniem lub banem.
  • Zabrania się pisania obscenicznych, bluźnierczych, pornograficznych, naruszających czyją prywatność lub innych treści niezgodne z prawem.
  • Osoby posiadające kilka kont (tzn. multi-konta) mogą zostać ukarane banem na IP (zwłaszcza jeżeli odpowiadają pod własnymi postami lub dodają sobie dodatnią reputacje). Jeśli posiadasz rodzeństwo, innych domowników, którzy chcą mieć niezależnie swoje konto a korzystacie z jednego komputera lub sieci - Koniecznie powiadom o tym administrację. Żadne tłumaczenie się po banie nie będzie brane pod uwagę! (punkt nie tyczy się osób które wspólnie grają z jednego domostwa i nie łamią zasad tego regulaminu)
  • Nick użytkownika nie może być wulgarny (w tym ich skróty), obrażający; nie może zawierać dziwnych treści, oraz posiadać reklamy lub adresów do stron (nie tyczy się firm które są odgórnie akceptowalne). Jeżeli nick będzie zawierać takie parafrazy to zostaną one usunięte z nicku lub dana osoba może utracić dostęp do swojego konta (jej konto zostanie całkowicie usunięte z systemu).
  • Profil użytkownika (strona "O mnie" itd) ma być jego profilem a nie reklamą (jakiegoś forum, serwera), lub inną rzeczą niezwiązaną z daną osobą.
  • Podawanie adresów IP jest kategorycznie zabronione poza działem do tego wyznaczonym. Tyczy się to również profili użytkowników.
  • Nie wolno reklamować, rozpowszechniać, spamować adresami do stron, forów o tej samej lub podobnej tematyce w formie tematów, postów, profilu.
  • Nazwa użytkownika widziana w systemie nie może składać się z samych znaków specjalnych np. kropek, przecinków itp.
  • Regulamin dotyczy całej strony, sieci oraz serwisów EverGames i stron należących do EverGames.
  • Adresy IP zapisywane są w bazie danych w celach weryfikacji komputera oprócz identyfikatora udostępnionego przez Steam, a także niektóre adresy IP np. w systemie EverBans są podawane na podstawie bazy GeoIP, z dokładnością jedynie do miasta użytkownika. Adresy IP nie zostaną nigdy nikomu udostępnione, chyba że będzie to forma lokalizacyjna na podstawie ostatniego adresu IP z dokładnością MAKSYMALNIE do miasta ukazana na Mapach Google w systemie EverGames lub będzie to podpadało pod Art. 23 u.o.d.o. ust. 1 lub pod Art. 27 u.o.d.o. lub inny paragraf tego typu.
  • Administracja nie odpowiada za wrzucane pliki oraz ich użycie na własnym komputerze. Wszelaką odpowiedzialność za przesłane treści ponosi użytkownik. Administrator ma prawo usunąć dany plik jeżeli uważa / ma podstawy że jest on nieodpowiedni lub zawiera nieodpowiednią treść.
  • Korzystanie z stron oraz usług w domenie EverGames.pl jest darmowe i administracja nie pobiera z tego tytułu żadnych opłat.
  • W każdym miejscu forum obowiązuje zakaz zamieszczania treści, o których autor wie, że są nieprawdziwe i/lub zniesławiające, obraźliwe, wulgane, nienawistne.
  • To forum nie jest przeznaczone do rozmów o polityce, itp.
  • Istnieje zakaz "odkopywania" tematów starszych niż 2 tygodnie do podbijania postów. (wyjątkiem mogą być tematy poradnikowe lub innego typu podobne wątki w celu zadania pytania jak coś nie działa lub opisaniu swojego problemu w celu jego rozwiązania)
  • Administrator / Moderator może zamykać tematy starsze niż 2 tygodnie bez podawania powodu. 
  • Zakazuje się nadużywania czatu głosowego jak i tekstowego na serwerach sieci EverGames jak i na usługach oficjalnie z nią powiązanych.
  • Sieć EverGames ani Administracja nie odpowiada w żaden sposób za treści wrzucane przez użytkowników.
  • Bezpieczeństwo:
    • Użytkownicy zobowiązani są do tworzenia silnych, unikalnych haseł i regularnej ich zmiany.
    • Zabronione jest udostępnianie swoich danych logowania osobom trzecim.
    • Należy zachować ostrożność podczas klikania w linki i otwierania załączników pochodzących od nieznanych źródeł.
  • Dyskryminacja:
    • Zabronione jest wszelkie zachowanie lub wypowiedzi, które mogłyby być uznane za dyskryminujące ze względu na płeć, rasę, religię, orientację seksualną, narodowość, niepełnosprawność lub jakiekolwiek inne cechy osobiste.
    • Mowa nienawiści i wszelkie inne formy przemocy słownej  (wliczając w to różnego rodzaju pornografię) są surowo zabronione.

 

Pisanie tematów

  • Zanim założysz nowy temat upewnij się że podobny nie został już stworzony.
  • Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie załóż nowy temat, w odpowiednim dziale.
  • Nazwy tematów powinny byś zgodne z ich treścią.
  • Staraj się opisać dokładnie swój problem, pytanie.
  • Nie odkopuj starych tematów chyba, że masz do tego przesłanki typu: download nie działa, temat został skopiowany z innego serwisu.
  • Obowiązuje całkowity zakaz publikowania treści (pluginów/aplikacji/kodów źródłowych) modyfikujących pliki graczy (zwłaszcza katalog resource lub inne ważne katalogi) - wyjątkiem mogą być przejrzyste otwarte aplikację które jasno i klarowne zawierają ostrzeżenie przed ich użyciem oraz w jaki sposób działają z ich planowanym rezultatem końcowym.
  • Absolutny zakaz zamieszczania wszelkich wspomagaczy gry (cheatów, skryptów, etc) - w "wyjątkowych" okolicznościach grozi to banem.
  • Odświeżanie tematów jest dozwolone po 24h od momentu napisania ostatniego postu.
  • Odświeżanie tematów można poprzez pisanie “@ref” lub "odświeżam" itp..
  • Podanie nie zostanie dopuszczone do rozpatrzenia gdy osoba chętna podjęcia danej funkcji ma na swoim koncie jakiekolwiek “ślady” złamania regulaminu - aczkolwiek nie jest to zasada która na start dyskryminuje kandydata.
  • Głosy pod podaniem osoby która łamie regulamin nie będą wliczane, aż do momentu kiedy Administrator zdecyduje o tym.
  • Konta które były zbanowane (nie tyczy się to banów typu “AFK” i innych błahostek) nie mają prawa do ubiegania się o administratora itp.
  • Wszystkie podania napisane z IP zablokowanego konta są automatycznie odrzucane.

 

Pisanie postów

  • Pisząc nowego posta staraj się żeby był na temat, nie rób bezsensownie OFF Topic chyba że jest to wymagane w danym temacie.
  • Pisząc nowego posta staraj się żeby był czytelny, przejrzysty.
  • Pisząc nowego posta pamiętaj o ortografii, nie używaj zbyt dużo tagów HTML (tak, ta wersja forum jest wyposażona w lekko “większą” liczbę zabawek w edytorze).
  • Nie umieszczaj linków referencyjnych (ref-linków), próśb o wysyłane zaproszeń i innych tego typu rzeczy. Jedynym wyjątkiem jest podpis / sygnatura.
  • Kod w postach (np. źródło pluginu, logi z konsoli) umieszczaj w odpowiednich tagach (np. kod / blok kodu), a powyżej 200 linijek tylko w pliku lub na wklejce (np. pastebin) - aczkolwiek te 200 linijek to nie jest zawsze reguła.
  • Wypowiadając się nie wolno używać wulgaryzmów, obrażać innych użytkowników itp (Wszystko w ramach “śmiechu” i umiaru dopóki każdy zna kontekst).
  • Nie wolno spamować w dowolnej kategorii i podkategorii forum, pisząc i odpowiadając na tematy, skończy się to banem permanentnym.
  • Upewnij się że tekst / kod który dodajesz nie ma w sobie adresów do konkurencyjnych forów / stron itp.
  • Wszelkie posty typu "za darmo tego nie dostaniesz", etc. będą kasowane, a ich autor zostanie nagrodzony “niespodzianką” od strony Administratora.
  • Wypowiadając się w postach typu "Podanie o Administratora", "Skarga na…", "Prośba u UB / UM", swoją wypowiedź trzeba poprzeć minimum 3 uzasadnieniami, w przeciwnym wypadku Twoja wypowiedź może nie być brana pod uwagę.
  • Użytkownicy zobowiązani są do przestrzegania praw autorskich innych osób. Publikowanie treści chronionych prawem autorskim bez zgody autora jest zabronione.

 

Reputacja / Like

  • Użytkownicy forum mają prawo do pozytywnego oceniania użytkowników.
  • Pozytywna reputacja powinna być dana za uzyskaną pomoc, zawierających ważne informacje itp. Pomagający użytkownicy nic z tego nie mają, a w ten sposób możesz ich symbolicznie nagrodzić.
  • Rozdawanie pozytywnych pkt. reputacji za posty nie wnoszące nic do tematu, nie pomagające w żaden sposób jest niemile widziane i w przypadku nagminnego nadużywania tej opcji karane.
  • Żebranie o punkty reputacji aka. like jest również niemile widziane, a w konsekwencji może zostać nagrodzone wyzerowaniem tych punktów.
  • Administracja zrzeka sobie prawo do usunięcia / poprawienia liczby punktów danemu użytkownikowi jeżeli podpada to pod jakiś punkt w regulaminie.

 

Reporty

  • Aby usprawnić pracę na forum do dyspozycji użytkowników został oddany system zgłoszeń.
  • Użytkownik ma prawo zgłosić post lub temat.
  • Zgłoszeniom podlegają wszelkie treści niezgodne z regulaminem.
  • Nadmierne składanie niepoważnych raportów może prowadzić do ukarania użytkownika.
  • Zgłoszenia są wysyłane w formie formularza kontaktowego do Administracji
    • W przypadku stwierdzenia braku łamania regulaminu zgłoszenie może zostać “zignorowane” lub użytkownik zgłaszający może otrzymać odpowiedź mailową lub na komunikatorze że dane zgłoszenie jest “nieważne” z powodem.
    • W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia dane akcje (np. poprawienie wiadomości lub jej usunięcie itp.) będą to widoczne pod danym wątkiem / postem na forum.

 

Zgłaszanie cheaterów

  • Użytkownicy, którzy korzystają z programów wspomagających / ułatwiających grę zostają nagradzani BLOKADĄ PERMANENTNĄ.
  • Zgłaszać cheaterów można poprzez forum oraz bezpośrednio do Administratora bądź Opiekuna serwera.
  • Dowody przeciwko graczowi powinny zawierać (w miarę możliwości) zrzuty ekranu lub filmy (łatwiej udowodnić winę).
  • Składanie fałszywych i nieprawdziwych zgłoszeń karane jest blokadą na forum.
  • Jeżeli zdarzenie miało miejsce na serwerze jest spora szansa że system demek zarejestrował danego użytkownika i wystarczy dołączyć linka do tworzonego przez siebie wątku lub wiadomości pisanej do Administratora.

 

Inne

  • Absolutny zakaz kopiowania treści forum na inne serwisy o podobnej tematyce (sourcemod, counterstrikesharp, csgo, cs2 itp. itd.) chyba że będzie do zgodne z regulaminem EverGames oraz serwisu na który jest kopiowana dana treść.
  • Absolutny zakaz kopiowania treści inny serwisów na forum (chyba, że autor wyrazi zgodę oraz podobnie jak wyżej jest to zgodne z regulaminami serwisów).
  • Przestrzegaj zasad Netykiety.
  • Wszelkie oferty i transakcje należy prowadzić poza forum (komunikator lub inne wiadomości), aby nie ukazywać prywatnych danych.
  • Jedyne oferty mogą być składane przez legalne firmy.
  • Aby móc brać udział w rekrutacji, użytkownik nie może mieć złej opinii, oraz całkowity brak ostrzeżeń. (chyba że ostrzeżenie wygasło lub było jakąś błahostką)

 

WAŻNE

  • Wszystkie treści zamieszczone przez użytkowników tj. tematy, posty, załączniki itd stanowią integralną częścią forum i użytkownik nie może żądać ich usunięcia na życzenie lub w przypadku zbanowania oraz innych podobnych sytuacji.
  • Forum nie odpowiada prawnie za treści tematów, postów wpisów itp. umieszczonych przez użytkownika (rozszerzenie punktu z sekcji pierwszej).

 

Karanie graczy

  • Administrator wybiera sprawiedliwą karę dla oskarżonego użytkownika. Jeżeli użytkownik stwierdzi, że otrzymana kara jest niesłuszna lub niezgodna z regulaminem, może się od niej odwołać.
  • Jeżeli gracz otrzyma bana lub blokadę w której nie ma żadnego powodu, może zgłosić się po odblokowanie konta i musi ono zostać rozpatrzone pozytywnie ze względów że otrzymana kara nie ma żadnych podstaw w systemie. Wyjątek stanowi opcja kiedy Administrator zaraz po nałożeniu kary poprawi / wprowadzi powód.

 

Prośby o UB / UM

  • Wszystkie prośby mogą być napisane za pomocą wzoru który dostępnego (jeżeli taki jest / istnieje) podczas tworzenia tematu.
  • Prośba może być rozpatrywana maksymalnie do 2 tygodni od odpowiedzi Admina banującego, jeżeli tak się nie stanie ranga wyższa przejmuje rolę.
  • Prośby o UB / UM powinny być napisane do 2 tygodni od daty otrzymania go, po tym czasie admin banujący może ignorować podanie (osoba zbanowana powinna się tym zainteresować i chcieć otrzymać możliwość dostania UB / UM, a nie zwlekać).
  • Jeżeli admin banujący nie wypowie się w temacie w ciągu 5 dni (lub 7 dni w skrajnych przypadkach), sprawą zajmuje się inny Administrator, Opiekun lub Właściciel.
  • Zabrania się tworzenia niepotrzebnie kilku tematów z prośba o UB / UM (inny powód to w momencie przypadkowego usunięcia poprzedniego).
  • Posty z prośbami można odświeżać minimalnie co 24 godziny!
  • Niestosowanie się do regulaminu (czyli: tworzenie kilku postów o tej samej treści, niedodanie wzoru itp) są karane otrzymaniem blokady na konto, na czas nieokreślony.
  • Użytkownik ma 30 minut na naprawienie prośby, zanim zostanie użyty poprzedni punkt (wyjątkiem mogą być usprawiedliwione sytuacje w których użytkownik nie może to zrobić np. będąc ludźmy i rozpatrując coś o 4 rano nie liczmy że druga osoba będzie o tej samej godzinie online).

 

Polityka prywatności

 

Zmiany regulaminu

Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w dowolnym momencie. O wszelkich zmianach użytkownicy mogą być informowani za pośrednictwem wiadomości Discord / wątku na forum forum.

Report