Za złamanie danego punktu regulaminu zostaniesz ukarany ostrzeżeniem lub banem.
Zabrania się pisania obscenicznych, bluźnierczych, pornograficznych, naruszających czyją prywatność lub innych treści niezgodne z prawem.
Osoby posiadające kilka kont (tzn. multi-konta) mogą zostać ukarane banem na IP (zwłaszcza jeżeli odpowiadają pod własnymi postami lub dodają sobie dodatnią reputacje). Jeśli posiadasz rodzeństwo, innych domowników, którzy chcą mieć niezależnie swoje konto a korzystacie z jednego komputera lub sieci - Koniecznie powiadom o tym administrację. Żadne tłumaczenie się po banie nie będzie brane pod uwagę! (punkt nie tyczy się osób które wspólnie grają z jednego domostwa i nie łamią zasad tego regulaminu)
Nick użytkownika nie może być wulgarny (w tym ich skróty), obrażający; nie może zawierać dziwnych treści, oraz posiadać reklamy lub adresów do stron (nie tyczy się firm które są odgórnie akceptowalne). Jeżeli nick będzie zawierać takie parafrazy to zostaną one usunięte z nicku lub dana osoba może utracić dostęp do swojego konta (jej konto zostanie całkowicie usunięte z systemu).
Profil użytkownika (strona "O mnie" itd) ma być jego profilem a nie reklamą (jakiegoś forum, serwera), lub inną rzeczą niezwiązaną z daną osobą.
Podawanie adresów IP jest kategorycznie zabronione poza działem do tego wyznaczonym. Tyczy się to również profili użytkowników.
Nie wolno reklamować, rozpowszechniać, spamować adresami do stron, forów o tej samej lub podobnej tematyce w formie tematów, postów, profilu.
Nazwa użytkownika widziana w systemie nie może składać się z samych znaków specjalnych np. kropek, przecinków itp.
Regulamin dotyczy całej strony, sieci oraz serwisów EverGames i stron należących do EverGames.
Adresy IP zapisywane są w bazie danych w celach weryfikacji komputera oprócz identyfikatora udostępnionego przez Steam, a także niektóre adresy IP np. w systemie EverBans są podawane na podstawie bazy GeoIP, z dokładnością jedynie do miasta użytkownika. Adresy IP nie zostaną nigdy nikomu udostępnione, chyba że będzie to forma lokalizacyjna na podstawie ostatniego adresu IP z dokładnością MAKSYMALNIE do miasta ukazana na Mapach Google w systemie EverGames lub będzie to podpadało pod Art. 23 u.o.d.o. ust. 1 lub pod Art. 27 u.o.d.o. lub inny paragraf tego typu.
Administracja nie odpowiada za wrzucane pliki oraz ich użycie na własnym komputerze. Wszelaką odpowiedzialność za przesłane treści ponosi użytkownik. Administrator ma prawo usunąć dany plik jeżeli uważa / ma podstawy że jest on nieodpowiedni lub zawiera nieodpowiednią treść.
Korzystanie z stron oraz usług w domenie EverGames.pl jest darmowe i administracja nie pobiera z tego tytułu żadnych opłat.
W każdym miejscu forum obowiązuje zakaz zamieszczania treści, o których autor wie, że są nieprawdziwe i/lub zniesławiające, obraźliwe, wulgane, nienawistne.
To forum nie jest przeznaczone do rozmów o polityce, itp.
Istnieje zakaz "odkopywania" tematów starszych niż 2 tygodnie do podbijania postów. (wyjątkiem mogą być tematy poradnikowe lub innego typu podobne wątki w celu zadania pytania jak coś nie działa lub opisaniu swojego problemu w celu jego rozwiązania)
Administrator / Moderator może zamykać tematy starsze niż 2 tygodnie bez podawania powodu.
Zakazuje się nadużywania czatu głosowego jak i tekstowego na serwerach sieci EverGames jak i na usługach oficjalnie z nią powiązanych.
Sieć EverGames ani Administracja nie odpowiada w żaden sposób za treści wrzucane przez użytkowników.
Bezpieczeństwo:
Użytkownicy zobowiązani są do tworzenia silnych, unikalnych haseł i regularnej ich zmiany.
Zabronione jest udostępnianie swoich danych logowania osobom trzecim.
Należy zachować ostrożność podczas klikania w linki i otwierania załączników pochodzących od nieznanych źródeł.
Dyskryminacja:
Zabronione jest wszelkie zachowanie lub wypowiedzi, które mogłyby być uznane za dyskryminujące ze względu na płeć, rasę, religię, orientację seksualną, narodowość, niepełnosprawność lub jakiekolwiek inne cechy osobiste.
Mowa nienawiści i wszelkie inne formy przemocy słownej (wliczając w to różnego rodzaju pornografię) są surowo zabronione.
Pisanie tematów
Zanim założysz nowy temat upewnij się że podobny nie został już stworzony.
Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie załóż nowy temat, w odpowiednim dziale.
Nazwy tematów powinny byś zgodne z ich treścią.
Staraj się opisać dokładnie swój problem, pytanie.
Nie odkopuj starych tematów chyba, że masz do tego przesłanki typu: download nie działa, temat został skopiowany z innego serwisu.
Obowiązuje całkowity zakaz publikowania treści (pluginów/aplikacji/kodów źródłowych) modyfikujących pliki graczy (zwłaszcza katalog resource lub inne ważne katalogi) - wyjątkiem mogą być przejrzyste otwarte aplikację które jasno i klarowne zawierają ostrzeżenie przed ich użyciem oraz w jaki sposób działają z ich planowanym rezultatem końcowym.
Absolutny zakaz zamieszczania wszelkich wspomagaczy gry (cheatów, skryptów, etc) - w "wyjątkowych" okolicznościach grozi to banem.
Odświeżanie tematów jest dozwolone po 24h od momentu napisania ostatniego postu.
Odświeżanie tematów można poprzez pisanie “@ref” lub "odświeżam" itp..
Podanie nie zostanie dopuszczone do rozpatrzenia gdy osoba chętna podjęcia danej funkcji ma na swoim koncie jakiekolwiek “ślady” złamania regulaminu - aczkolwiek nie jest to zasada która na start dyskryminuje kandydata.
Głosy pod podaniem osoby która łamie regulamin nie będą wliczane, aż do momentu kiedy Administrator zdecyduje o tym.
Konta które były zbanowane (nie tyczy się to banów typu “AFK” i innych błahostek) nie mają prawa do ubiegania się o administratora itp.
Wszystkie podania napisane z IP zablokowanego konta są automatycznie odrzucane.
Pisanie postów
Pisząc nowego posta staraj się żeby był na temat, nie rób bezsensownie OFF Topic chyba że jest to wymagane w danym temacie.
Pisząc nowego posta staraj się żeby był czytelny, przejrzysty.
Pisząc nowego posta pamiętaj o ortografii, nie używaj zbyt dużo tagów HTML (tak, ta wersja forum jest wyposażona w lekko “większą” liczbę zabawek w edytorze).
Nie umieszczaj linków referencyjnych (ref-linków), próśb o wysyłane zaproszeń i innych tego typu rzeczy. Jedynym wyjątkiem jest podpis / sygnatura.
Kod w postach (np. źródło pluginu, logi z konsoli) umieszczaj w odpowiednich tagach (np. kod / blok kodu), a powyżej 200 linijek tylko w pliku lub na wklejce (np. pastebin) - aczkolwiek te 200 linijek to nie jest zawsze reguła.
Wypowiadając się nie wolno używać wulgaryzmów, obrażać innych użytkowników itp (Wszystko w ramach “śmiechu” i umiaru dopóki każdy zna kontekst).
Nie wolno spamować w dowolnej kategorii i podkategorii forum, pisząc i odpowiadając na tematy, skończy się to banem permanentnym.
Upewnij się że tekst / kod który dodajesz nie ma w sobie adresów do konkurencyjnych forów / stron itp.
Wszelkie posty typu "za darmo tego nie dostaniesz", etc. będą kasowane, a ich autor zostanie nagrodzony “niespodzianką” od strony Administratora.
Wypowiadając się w postach typu "Podanie o Administratora", "Skarga na…", "Prośba u UB / UM", swoją wypowiedź trzeba poprzeć minimum 3 uzasadnieniami, w przeciwnym wypadku Twoja wypowiedź może nie być brana pod uwagę.
Użytkownicy zobowiązani są do przestrzegania praw autorskich innych osób. Publikowanie treści chronionych prawem autorskim bez zgody autora jest zabronione.
Reputacja / Like
Użytkownicy forum mają prawo do pozytywnego oceniania użytkowników.
Pozytywna reputacja powinna być dana za uzyskaną pomoc, zawierających ważne informacje itp. Pomagający użytkownicy nic z tego nie mają, a w ten sposób możesz ich symbolicznie nagrodzić.
Rozdawanie pozytywnych pkt. reputacji za posty nie wnoszące nic do tematu, nie pomagające w żaden sposób jest niemile widziane i w przypadku nagminnego nadużywania tej opcji karane.
Żebranie o punkty reputacji aka. like jest również niemile widziane, a w konsekwencji może zostać nagrodzone wyzerowaniem tych punktów.
Administracja zrzeka sobie prawo do usunięcia / poprawienia liczby punktów danemu użytkownikowi jeżeli podpada to pod jakiś punkt w regulaminie.
Reporty
Aby usprawnić pracę na forum do dyspozycji użytkowników został oddany system zgłoszeń.
Użytkownik ma prawo zgłosić post lub temat.
Zgłoszeniom podlegają wszelkie treści niezgodne z regulaminem.
Nadmierne składanie niepoważnych raportów może prowadzić do ukarania użytkownika.
Zgłoszenia są wysyłane w formie formularza kontaktowego do Administracji
W przypadku stwierdzenia braku łamania regulaminu zgłoszenie może zostać “zignorowane” lub użytkownik zgłaszający może otrzymać odpowiedź mailową lub na komunikatorze że dane zgłoszenie jest “nieważne” z powodem.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia dane akcje (np. poprawienie wiadomości lub jej usunięcie itp.) będą to widoczne pod danym wątkiem / postem na forum.
Zgłaszanie cheaterów
Użytkownicy, którzy korzystają z programów wspomagających / ułatwiających grę zostają nagradzani BLOKADĄ PERMANENTNĄ.
Zgłaszać cheaterów można poprzez forum oraz bezpośrednio do Administratora bądź Opiekuna serwera.
Dowody przeciwko graczowi powinny zawierać (w miarę możliwości) zrzuty ekranu lub filmy (łatwiej udowodnić winę).
Składanie fałszywych i nieprawdziwych zgłoszeń karane jest blokadą na forum.
Jeżeli zdarzenie miało miejsce na serwerze jest spora szansa że system demek zarejestrował danego użytkownika i wystarczy dołączyć linka do tworzonego przez siebie wątku lub wiadomości pisanej do Administratora.
Inne
Absolutny zakaz kopiowania treści forum na inne serwisy o podobnej tematyce (sourcemod, counterstrikesharp, csgo, cs2 itp. itd.) chyba że będzie do zgodne z regulaminem EverGames oraz serwisu na który jest kopiowana dana treść.
Absolutny zakaz kopiowania treści inny serwisów na forum (chyba, że autor wyrazi zgodę oraz podobnie jak wyżej jest to zgodne z regulaminami serwisów).
Wszelkie oferty i transakcje należy prowadzić poza forum (komunikator lub inne wiadomości), aby nie ukazywać prywatnych danych.
Jedyne oferty mogą być składane przez legalne firmy.
Aby móc brać udział w rekrutacji, użytkownik nie może mieć złej opinii, oraz całkowity brak ostrzeżeń. (chyba że ostrzeżenie wygasło lub było jakąś błahostką)
WAŻNE
Wszystkie treści zamieszczone przez użytkowników tj. tematy, posty, załączniki itd stanowią integralną częścią forum i użytkownik nie może żądać ich usunięcia na życzenie lub w przypadku zbanowania oraz innych podobnych sytuacji.
Forum nie odpowiada prawnie za treści tematów, postów wpisów itp. umieszczonych przez użytkownika (rozszerzenie punktu z sekcji pierwszej).
Karanie graczy
Administrator wybiera sprawiedliwą karę dla oskarżonego użytkownika. Jeżeli użytkownik stwierdzi, że otrzymana kara jest niesłuszna lub niezgodna z regulaminem, może się od niej odwołać.
Jeżeli gracz otrzyma bana lub blokadę w której nie ma żadnego powodu, może zgłosić się po odblokowanie konta i musi ono zostać rozpatrzone pozytywnie ze względów że otrzymana kara nie ma żadnych podstaw w systemie. Wyjątek stanowi opcja kiedy Administrator zaraz po nałożeniu kary poprawi / wprowadzi powód.
Prośby o UB / UM
Wszystkie prośby mogą być napisane za pomocą wzoru który dostępnego (jeżeli taki jest / istnieje) podczas tworzenia tematu.
Prośba może być rozpatrywana maksymalnie do 2 tygodni od odpowiedzi Admina banującego, jeżeli tak się nie stanie ranga wyższa przejmuje rolę.
Prośby o UB / UM powinny być napisane do 2 tygodni od daty otrzymania go, po tym czasie admin banujący może ignorować podanie (osoba zbanowana powinna się tym zainteresować i chcieć otrzymać możliwość dostania UB / UM, a nie zwlekać).
Jeżeli admin banujący nie wypowie się w temacie w ciągu 5 dni (lub 7 dni w skrajnych przypadkach), sprawą zajmuje się inny Administrator, Opiekun lub Właściciel.
Zabrania się tworzenia niepotrzebnie kilku tematów z prośba o UB / UM (inny powód to w momencie przypadkowego usunięcia poprzedniego).
Posty z prośbami można odświeżać minimalnie co 24 godziny!
Niestosowanie się do regulaminu (czyli: tworzenie kilku postów o tej samej treści, niedodanie wzoru itp) są karane otrzymaniem blokady na konto, na czas nieokreślony.
Użytkownik ma 30 minut na naprawienie prośby, zanim zostanie użyty poprzedni punkt (wyjątkiem mogą być usprawiedliwione sytuacje w których użytkownik nie może to zrobić np. będąc ludźmy i rozpatrując coś o 4 rano nie liczmy że druga osoba będzie o tej samej godzinie online).
Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w dowolnym momencie. O wszelkich zmianach użytkownicy mogą być informowani za pośrednictwem wiadomości Discord / wątku na forum forum.
Skomentowano 08 wrz 2024 - 19:30
#1REGULAMIN FORUM ORAZ SIECI
Zasady ogólne
Pisanie tematów
Pisanie postów
Reputacja / Like
Reporty
Zgłaszanie cheaterów
Inne
WAŻNE
Karanie graczy
Prośby o UB / UM
Polityka prywatności
Zmiany regulaminu
Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w dowolnym momencie. O wszelkich zmianach użytkownicy mogą być informowani za pośrednictwem wiadomości Discord / wątku na forum forum.