Komentarzy: 15
Watków: 50
Dołączył:

Skomentowano

#1

Strona Internetowa:

  • Strona Internetowa
    • Od teraz strona będzie odpowiednio brać wysokość ekranu zamiast pokazywać footer ma środku monitora (thx K4M1s doman991)
    • Zaktualizowano header w sekcji loga by był inny na wersji desktopowej a inny na mobilnej
  • Gangi
    • Poprawiono błędne cache tagi (stworzenie gangu i jakakolwiek akcja w środku nie odświeżała listy gangów dla niezalogowanych użytkowników)
    • Zmieniono “Zobacz gang” na “Zobacz <nazwa_gangu>”
    • Wrzucono podstawowe umiejętności gangu (z czego większość wyłączono) i zestaw z healthshot'em na ten moment pozostaje tylko w wersji angielskiej
    • Zakładka historii gangu została zaktualizowana (jej nagłówek), tak by pasował do tego jak wygląda panel zarządzania gangiem
    • Odblokowano opcje zarządzania gangiem w tym:
      • Każdy kto ma poziom dostępu powyżej 3 (max 6) będzie mógł wejść w zarządzanie gangiem
      • Z ulepszeń mamy możliwość:
        • Zmiany nazwy gangu jak i jego skrótu
        • Włączenia kolorowego prefixu
        • Wybrania koloru prefixu po jego uprzednim włączeniu
        • Dokupienia slotów w gangu (cena będzie się skalować wraz z ilością osób w gangu)
        • Na start z umiejętności dajemy opcje healthshota, bardziej w formie testów i zobaczenia jak będzie to funkcjonować
      • Możliwość zarządzania członkami gangu w tym:
        • Wyrzucanie osób z gangu
        • Zmiana roli osobom z gangu
    • Zmieniono system leveli w gangu, pierwotne założenie zakładało że wraz z ulepszeniami oraz członkami gang będzie otrzymywał +1 level, to mogło by trochę ubić rozgrywkę i utrudnić sprawę bo na tej podstawie miały być również obliczane koszty umiejętności gangów - od teraz za każdy zakup w sekcji zarządzania gang otrzymuje punkty doświadczenia które przeliczane są na level, konkretne levele będą odblokowywać konkretne umiejętności
    • Historia zbiera metadane tak by w przyszłości pokazać kto był wyrzucony, jaka umiejętność została kupiona itp.
Report