Komentarzy: 11
Watków: 5
Dołączył: 10 lut 2023 - 20:09

Skomentowano 08 gru 2024 - 20:52

(edytowano) #1

Witajcie społeczności evergames po tak długim czasie.

W związku z tym, że zadeklarowałem się Mrkl'owi, że spróbuję pomóc z przebalansowaniem ulepszeń w gangach, ich cen etc. tego dokładnie będzie dotyczyć ten post.

1. Ustalenie stałej ceny dla wszystkich ulepszeń
Jak wiadomo, na poprzedniej edycji, cena ulepszeń stale zwiększała się w zależności od ich aktualnego poziomu oraz ilości osób, które aktualnie były w gangu. Moją propozycją jest to, żeby cena ta zawsze była stałą i nie była zależna od tych 2 wyżej wymienionych rzeczy. 

Dodatkowo EDIT: Ceny są podane w systemie stara cena/nowa cena.

Oprócz tego - podane propozycje cen są propozycjami za 1 poziom tj. wydajesz 3500 za +1HP i musisz wydać kolejne 3500 za kolejne +1HP.

2. Zastrzyk wzmacniający

Każdy wie, czym jest HealShot, więc nie trzeba tego nikomu mówić.

Cena: 4250/4500

3. Dodatkowe HP
Też mówi samo za siebie - dodatkowe punkty życia co każdy spawn. 

Cena: 2450/5500

Modyfikator: +1HP

Maksymalny poziom: 10

 

4. Dodatkowa prędkość poruszania się

Przez to, że nie wiem jak wygląda sam “system” prędkości w cs2 ciężko jest mi to napisać tak, żeby miało sens, ale w GO bazowa prędkość przy wyciągniętym nożu wynosiła 250 jednostek.

Cena: 2875/4500

Modyfikator: +5% (skaluje się z poziomem infinity)

Maksymalny poziom: 5

 

5. Mniejsza grawitacja (tj. wyższy skok)
Cena: 2185/2500
Propozycja maksymalnego poziomu: 5
Modyfikator: tu jest mi ciężko określić jaki modyfikator byłby taki “akurat”, 5% co poziom wydaje się być małą wartością przy tej cenie, ale 10% to już 50% wyższy skok przy maksymalnym poziomie i to wydaje się być przesadzone, więc po prostu pozostawię to bez komentarza.

6. Zasięg (radius) granatów HE
Każdy wie, że granaty w cs'ie są prawie bezużyteczne, zadają sensowne obrażenia tylko, gdy ktoś nie ma na sobie kevlara i wybuchną mu pod nogami. To ulepszenie zwiększało radius wybuchających granatów, ale jednak w GO, wyglądało to tak, że nawet ze zwiększonym zasięgiem, na obszarze właśnie tego zwiększonego zasięgu traciliśmy tylko 1 HP. Jeśli to się jakoś sensownie skaluje w cs2, to proponuję:
Cena: 2650/2500
Modyfikator: +10%
Maksymalny poziom: 5


Do tego, jeżeli jest to możliwe, to niech to ulepszenie zwiększa też obszar pokrywany przez granaty zapalające.

 

7. Obrażenia od granatów
Ulepszenie zwiększające obrażenia zadawane przez granaty HE, proponuję to samo co w sugestii wyżej - niech działa to też na mołotowy.

Cena: 2750/2500
Modyfikator: +10%
Maksymalny poziom: 5

8. Większe obrażenia

Modyfikator zwiększający obrażenia zadawane bronią, którą aktualnie trzymamy w ręce.

Cena: 3685/4500

Modyfikator: +5%

Maksymalny poziom: 5
Do tego ten modyfikator nie powinien stackować się z modyfikatorem powyżej - dotyczącym obrażeń od granatów.

 

9. Regeneracja HP

Cena: 8465/6666

Ulepszenie to bazuje na 3 następnych ulepszeniach:

9.1 Ilość regenerowanego HP
Nie znam wartości bazowej - ale ustawiłbym domyślnie +3HP

Cena: 1850/3500
Modyfikator: +1

Maksymalny poziom: 5

 

9.2 Co ile regenerować HP

Nie wiem jaka była wartość bazowa - ale ustawiłbym ją na 15 sekund

Cena: 4285/3000

Modyfikator: -1s

Maksymalny poziom: 5


9.3 Do ilu HP regenerować

Tu również nie znam bazowej wartości, ale moim zdaniem ten modyfikator powinien być usunięty - jeżeli już się wykosztujemy na to, żeby zakupić samą regenerację i dwa powyższe modyfikatory, to HP powinno zawsze odnawiać się do pełna za sprawą regeneracji. Z resztą - jeżeli będziemy regenerować się co 15 bazowych sekund o 3HP, to daje nam ile? 30HP patrząc na to ile trwają rundy? Już sam healshot jest bardziej opłacalny do kupienia w gangu (przynajmniej w pierwszej kolejności), niż inwestowanie w regenerację.

Ewentualnie - ustawić stały limit dla regeneracji na 75/80HP, tak, żeby nie można było się zregenerować do pełna tylko dzięki niej i żeby nie było się w stanie przeżyć headshota z M4.

To na tyle z tego, jestem otwarty na opinie i propozycje zmiany w podanych przeze mnie propozycjach modyfikatorów.
 

Pozdrawiam, 
Marne

Report
Komentarzy: 11
Watków: 3
Dołączył: 06 sty 2022 - 15:59

Skomentowano 08 gru 2024 - 21:01

(edytowano) #2

Jestem na NIE.
Na starym systemie jedno ulepszenie kosztowało więcej niż wszystkie zaproponowane tutaj razem wzięte a i tak stale kupowaliśmy nowe. Co wogule oznacza cena 8465/5555?

Report
Komentarzy: 11
Watków: 5
Dołączył: 10 lut 2023 - 20:09

Skomentowano 08 gru 2024 - 21:06

(edytowano) #3

Nie, pierwsza cena to jest stara wartość, tj. 8465 jest starą wartością, a 5555 nową, chyba nie jest aż tak ciężko się domyślić? Czy jest? 

Na starym systemie wiele z tych ulepszeń nie było w ogóle używanych - był tylko jeden gang, który wykupił ulepszenie zadawania zwiększonych obrażeń i nie było żadnego, który wykupiłby chociaż jeden poziom zwiększonego zasięgu i obrażeń dla granatów. 

 

Do tego, doman, na starym systemie jedno ulepszenie wcale nie kosztowało więcej niż wszystkie zaproponowane tutaj. Podane ceny są propozycjami ceny za 1 poziom ulepszenia. Byłoby chyba zbyt pięknie, gdybyś mógł za 4000 egames wykupić sobie dodatkowe 10HP, czy nie?

Zrobiłem EDIT, żeby nikt inny nie zinterpretował tego w zły sposób.

Report
Komentarzy: 11
Watków: 3
Dołączył: 06 sty 2022 - 15:59

Skomentowano 08 gru 2024 - 21:14

#4

To i tak tanio dla gangów takich jak TheNoob, gdzie jedno ulepszenie potrafiło kosztować 23 000. Moim zdaniem stałe ceny nie mają sensu w przypadku dużych gangów, chyba że wprowadziłoby się limit slotów, z opcją dokupienia maksymalnie określonej liczby dodatkowych. Poza tym, podana cena 4250/4500 nic mi nie mówi, szczególnie jeśli nie jest wyjaśnione, która to stara cena, a która nowa.

Report
Komentarzy: 11
Watków: 5
Dołączył: 10 lut 2023 - 20:09

Skomentowano 08 gru 2024 - 21:17

#5

Wyjaśniłem powyżej, która cena jest stara, a która nowa, na zielono masz nową cenę. 

Pisałem już propozycję Mrkl'owi na privie co to limitu ilości slotów - dodawanie członków do gangu powinno być darmowe i bazowo powinno być 5 slotów w gangu z możliwością dokupienia dodatkowego za np. 500 punktów, przy maksymalnej ilości slotów 15 - wartość umowna, ale to jest temat na inną propozycję.

Report
Komentarzy: 11
Watków: 3
Dołączył: 06 sty 2022 - 15:59

Skomentowano 18 gru 2024 - 23:19

#6

Nie ma systemu gangów za wcześnie na taka propozycje w szczególności ze nie wiadomo które z tych “proponowanych” ulepszeń będą wprowadzone.
Zamykam.

Report