Od teraz na spawn każdego gracza będzie usuwany armor z poprzednich rund
W zależności od konkretnego przedmiotu w sklepie dodano “cooldown” na kupowanie rzeczy (na ten moment tyczy się to tylko “Blackout'u”)
Przy kupowaniu natychmiastowego Zdrajcy lub Detektywa kolory podświetlania będą realnie odzwierciedlać role gracza
Na tabeli wyników liczba $$$ będzie reprezentować stan kredytów danego gracza
Poprawka do przedmiotu "Martydom", teraz po każdym jego użyciu zostaje on usuwany, a nie zostaje na całą mapę jak wcześniej
Ekwipunek gracza zostaje “odświeżony” przy każdej zmianie mapy (itemki nie będą się przenosić między mapami - oprócz Zdrajców / Detektywów w next rundzie)
Dodano limit na ilość możliwych healthshotów do trzymania w tym samym momencie, na tyn moment każdy może trzymać 1 healtshota na raz (w przyszłości może wprowadzimy że na całą rundę gracz może podnieść X healthshotów per rundę)
Od teraz system RDM nie będzie sprawdzał obrażeń równych lub mniejszych niż 1HP (np. obicie granatami)
Commented on 23 Dec 2024 - 01:52
(edited) #1Serwer TTT: