Comments: 14
Threads: 41
Joined: 17 Dec 2021 - 19:29

Commented on 22 Dec 2024 - 20:50

#1

Strona:

  • Poprawiono obliczenia wolnych slotów na tabeli serwerów


Serwer globalnie:

- Dodano automatyczną zmianę mapy po upływie czasu gry (tyczy się to pustego serwera przez całą noc gdzie potem wchodzący gracz dopiero "uruchamia" cały serwer)


Serwer TTT:

  • Dodano pierwszą wersję sklepu:
    • Dostępna nowa komenda "!shop" oraz alias “!sklep”
    • Dostępna nowa komenda "!credits" oraz alias “!kredyty”
    • Dostępna nowa komenda "!buy <nazwa>" oraz alias “!kup <nazwa>”
  • Sklep jest dostępny zawsze podczas aktywnej rundy, pod warunkiem że żyjesz
  • System kredytów działa podobnie do karmy, za poprawne zabójstwo (np. Niewinny Zdrajcę) dostajesz kredyty, w przeciwnym wypadku tracisz (np. Niewinny Niewinnego)
  • Nie ma tutaj wyjątku za obijanie, jeżeli zabijemy kogoś kto nas obił to i tak tracimy kredyty
  • Kredyty również otrzymujemy za wygraną rundę, w tym są 2 opcje - jedna jeżeli przeżyłeś rundę (najwięcej kredytów) oraz druga kiedy zginąłeś ale Twoi towarzysze ugrali rundę (najmniej kredytów)
  • Za sprawdzanie ciał otrzymujemy kredyty (może to Was zmusi do sprawdzania ciał :D)
  • Nie wszystko co było w CSGO da się przenieść do CS2, na wstęp zostały rzucone takie przedmioty:
    • Taser (dla wszystkich)
    • Martydom (dla wszystkich)
    • DNA Scanner (dla Detektywa)
    • Natychmiastowy Detektyw (dla Niewinnych)
    • Natychmiastowy Zdrajca (dla Niewinnych)
    • Następny Detektyw (dla Niewinnych)
    • Następny Zdrajca (dla Niewinnych)
    • Blackout (dla Zdrajców)
  • Zmiany w podsumowaniu rundy:
    • Podsumowanie rundy będzie teraz uwzględniać sytuacje w których gracz obije gracza i tamten go zabije
    • Podsumowanie rundy będzie uwzględniać zyskane oraz stracone kredyty w trakcie rundy (rzeczy zakupione w sklepie będą również liczone jako strata)
    • Podsumowanie rundy będzie również liczyć kto wygrał rundę (jako Z / N lub D) - aczkolwiek nie będzie to wyświetlane
    • Podsumowanie rundy nie będzie już wyświetlać się dla osób które "nie zdążyły" nic zrobić w trakcie rundy
    • Podsumowanie będzie mieć 10% szans na wyświetlanie zużytego powietrza tylko jeżeli mamy jakieś statystyki
  • Jeżeli jakiś gracz dołączy w trakcie trwania rundy poprzednio mógł używać mikrofonu, teraz zostaje wyciszony jak reszta

Rzeczy w sklepie oraz ich funkcjonalność wraz z ceną może ulec zmianie w przyszłości, jak wspomniałem wyżej nie wszystko jest realne w CS2 na ten moment, więc miejcie to na uwadze pisząc swoje propozycje.

Report