Komentarzy: 11
Watków: 5
Dołączył: 10 lut 2023 - 20:09

Skomentowano 19 gru 2024 - 22:54

(edytowano) #1

Witajcie EverGames

1. Każdy, kto grał chociaż 10 minut na serwerze dobrze wie, że w tym momencie jest plaga “zabijania za obijanie”. Szczególnie ostatnio, gdy smoke'i i flashe zaczęły zadawać te 1DMG za trafienie kogoś w ciało - rzucając smoke'a niechcący trafisz kogoś w ciało, ta osoba natychmiastowo zaczyna Cię gonić, żeby zabić - nie dlatego, że to obicie faktycznie zabrało dużo obrażeń, ale dlatego, że “może”.


Proponuję, żeby nie traciło się karmy za zabicie dopiero w momencie, gdy dostaniemy co najmniej 10 obrażeń.



2. Oprócz tego - sugeruję, żeby jakoś wyeliminować plagę “śmiesznych granatów” - w 99% przypadków są to flashe, rzucane losowo w niebo - ale też granaty odłamkowe - bo jest zabawnie, gdy to my komuś rzucimy “szyszkę” pod nogi, ale przestaje tak być, gdy to my padamy jej ofiarą i myślę, że każdy się tu zgodzi. Jeszcze co do granatów - proponuję, żeby:

a) usunąć całkiem mołotowy (ttt_closequarters)
lub
b) żeby za zabicie mołotowem nie traciło się karmy ani nie zyskiwało

W momencie gdy chcemy zyskać taktyczną przewagę jako niewinny odcinając jedno miejsce mołotowem, istnieje w przybliżeniu jakieś 247,5% szans na to, że co najmniej jeden niewinny celowo się w nim spali, żeby dać nam “nagrodę” w formie -5 karmy.


3. I ostatnia rzecz - wprowadzić kary za prowokacje - sam często prowokuję, ale ostatnio przestałem to robić - lub nie robię tego aż tak nagminnie - i zauważam jakie jest to irytujące.


Pozdrawiam,
MarneSzanse

Report
Komentarzy: 3
Watków: 0
Dołączył: 16 mar 2023 - 22:35

Skomentowano 19 gru 2024 - 23:43

#2

zgadzam sie co do punktu 1  oraz do tego ze powinno sie usunac molotowy, poniewaz sa uzywane wlasciwie tylko i wylacznie do trolowania i nie maja one sensu. co do 3 sie nie zgadzam, tryb jest 4fun wiec nie widze sensu karania ludzi za prowokacje bo sie stracio 5 karmy, nie ma to byc grind kto szybciej wbije wiekszy level infinity wiec zdarza sie i trudno. pozdrawiam ejmej

Report
Komentarzy: 5
Watków: 1
Dołączył: 10 lut 2023 - 20:18

Skomentowano 20 gru 2024 - 01:48

#3

Za propozycją nr. 1 mogę się zgodzić i poprzeć, choć osobiście taka sytuacja mi się nie zdarzyła. Zamiast 10dmg, ustawić do 5 lub do maksymalnej wartości obrażeń, którą możesz otrzymać poprzez flasha czy smoke'a, wtedy problem jest zażegnany.

Za propozycją nr. 2 jestem tak bardziej pomiędzy. Jest punkt w regulaminie na temat “śmiesznych granatów” (każdy granat jest zagrożeniem). Dodając do tego świadomość, że osoba Cię bezkarnie może zabić nie tracąc przy tym nic, gdy tylko rzucisz HE w jej stronę i ogarnie, że to Ty, jest chyba wystarczającym powstrzymaniem od tego. Dodam, że za MassRD również są kary. 

W połączeniu z propozycją nr. 1 byłoby lepiej, tak mi się wydaje. Zostawiłbym mołotowy tak jak są. Jeśli nie chcesz stracić karmy przez niewinnego, nie rzucaj jako niewinny w miejsce, gdzie prawdopodobnie wejdzie. Mołotow nie trwa nawet 10 sekund. Poza tym nie widziałem za często, by ktoś rzucał mołotowa i druga osoba specjalnie wchodziła w niego.

Propozycja nr. 3 brzmi zabawnie, bo prowokowanie zaczęliście razem z kanoah z czego co mi wiadomo, ale z drugiej strony dobrze, że zauważasz jak bardzo to potrafi wkurzać, już nawet nie chodzi o karmę, a sam behaviour. Za nagminne prowokowanie będą nadawane kary, przykładem był kanoah, który już raz dostał, a następny (o ile będzie) będzie dłuższy. Samo prowokowanie (bieganie z kosą w kierunku kogoś, strzelanie obok kogoś) daje Ci możliwość zabicia drugiej osoby bez żadnej konsekwencji. To, czy to zrobisz czy nie - zależy od Ciebie. Jeśli ktoś to wręcz abusuje jako niewinny, no to odpowiedź jest jasna.

Report
Komentarzy: 11
Watków: 5
Dołączył: 10 lut 2023 - 20:09

Skomentowano 20 gru 2024 - 04:12

#4

Tak chr1ss, tylko jest jedna dość istotna różnica - jesteś opiekunem - i ludzie widząc Cię na serwerze czują jakiś tam nawet minimalny respekt, ale prze, 90% czasu admina na serwerze zwyczajnie nie ma. Wtedy, gdy admina nie ma dzieją się takie sytuacje. 

 

Wystarczy pograć, gdy na serwerze jest mniej osób, ale i tak tego nie zauważysz, a może nie w aż takim stopniu - bo jak wspomniałem, jesteś opiekunem - z Tobą na serwerze ludzie będą się bać rzucać losowe “śmieszne granaty”, bo wiedzą że dasz im za to bana.

Report
Komentarzy: 3
Watków: 0
Dołączył: 23 lut 2024 - 23:33

Skomentowano 20 gru 2024 - 04:20

#5

Dla mnie to jest niesamowicie zabawne, że ty dodajesz taki post. Chyba przestało to być dla ciebie śmieszne dlatego dodajesz taką propozycję na forum xd, no wiadomo wszystko jest śmieszne do momentu kiedy inni nie zaczną mi tego robić. Ehh

Report
Komentarzy: 4
Watków: 0
Dołączył: 10 lut 2023 - 20:03

Skomentowano 20 gru 2024 - 04:27

#6

Zgadzam się z Foxnarem. Jak Marne miał dużo zabawy rzucając praktycznie każdego różnymi granatami, to teraz jak parę osób rzuca w Marnego to on już się wkurza. (typowo rzucają w Marnego gdy jest afk, a wtedy każdy może stwierdzić że afk jest zdrajcą)

Report
Komentarzy: 11
Watków: 5
Dołączył: 10 lut 2023 - 20:09

Skomentowano 20 gru 2024 - 04:33

#7

Foxnar - pobawiłem się chwilę razem z innymi - nikt nie narzekał, każdy rzucał granatami, była kupa śmiechu, ale czy to znaczy, że ciągle ma tak wyglądać gra? Umówmy się, co za dużo to niezdrowo. 

Nie mówię, że sam tego nie robiłem, ale to przestaje być zabawne i przyjemne, gdy wchodzi się na serwer na następny dzień i nadal każdy tak robi - szczególnie, jeżeli kilka osób typowo focusuje przy tym jednego gracza.


kanoah - nie wkurzam się, już mówiłem wiele razy, że nie spinam się o gierkę, a to, że rzucę kurwą w czyjąś stronę bo ciągle rzuca mi granaty pod nogi od 2 dni, to jest inna kwestia. Zrób tak raz - spoko - sam się z tego zaśmieje, ale miej tak przez 2 dni to już sam miałbyś dość. Poza tym sam na pewno miałeś taką sytuację (pewnie nawet nie jedną), że byłeś zdrajcą i pod nogami lądował ci granat lub kilka - nie masz wtedy dość tej “zabawy”?

Report
Komentarzy: 4
Watków: 0
Dołączył: 10 lut 2023 - 20:03

Skomentowano 20 gru 2024 - 04:44

#8

Akurat nie miałem przypadku z granatami kiedy byłem zdrajcą, tylko wtedy gdy ty sobie randomowo mówisz że ja jestem i każdy tobie wierzy. Ty też czasami mówisz i podpowiadasz że jestes zdrajcą (np. “Jak ja lubię być zdrajcą”, “Mogę cie zabić?”), nie wiem czy wiesz Marne ale niektórym to rujnuje rozgrywkę i potem jest brak zabawy. Też rozgłaszanie fake informacji jest zabronione w regulaminie, cytuję: "Rozgłaszanie tzw. "fake" informacji na temat rozgrywki jest zakazane (np. Gracz X jest zdrajcą) - nie wiesz / nie jesteś pewny, nie mów.". 

Report
Komentarzy: 3
Watków: 0
Dołączył: 11 lut 2023 - 13:50

Skomentowano 20 gru 2024 - 11:37

#9

1: Zgadzam się z tą propozycją, natomiast zmieniłbym z 10 DMG do 3 DMG.

 

2: Odnosząc się do “śmiesznych granatów” - jest to zakazane regulaminowo, jeśli komuś to przeszkodziło w danej rundzie może go zabić bez konsekwencji, bo od tego jak rozumiem jest wprowadzone na serwer rozwiązanie braku tracenia karmy za zabijanie osoby, która kogoś zraniła. Ewentualnie sprawdzić w logach rundy kto go obił, spytać się czemu tak zrobił, bądź zgłosić na niego skargę. Jeśli komuś to przeszkadza - zalecałbym to rozwiązać w taki sposób jaki napisałem, bo pisanie propozycji odnośnie jasnego i klarownego punktu w regulaminie nie ma raczej większego sensu. Co do tej propozycji jestem na nie, jeśli chodzi o podpunkt a i b również jestem na nie.

 

3: Będąc szczerym to prowokacja stała się “normalna” jakkolwiek to nie zabrzmi. Oczywiście można zabić taką osobę, natomiast jest to jakby nie patrzeć podobny przypadek co w propozycji odnośnie tracenia karmy detektywa - można zabić osobę, która nie wykonuje poleceń, a z drugiej strony traci się karmę - jest to podobna sytuacja co prowokowanie innych osób. Natomiast w przypadku detektywa zostało to rozwiązane zmniejszeniem traconej karmy, a w przypadku niewinnych będzie trzeba najwidoczniej nakładać odpowiednie kary tak jak napisał Marne. Z propozycją się zgadzam.

 

 

Report
Komentarzy: 1
Watków: 0
Dołączył: 01 paź 2023 - 22:42

Skomentowano 20 gru 2024 - 14:34

#10

Co do zabicia za obicie z nade jeszcze jest zrozumiałe bo nieraz te nade może zadać ci nawet 80 hp i spoko można zabić, ale zabijanie za obicie kogoś z smoke lub flesch co zadaje max 2hp i często jest tak  że ktoś akurat wbiegnie w niego przypadkiem bądź ktoś w kimś stoi i nim dostanie to już trochę do kitu

Report
Komentarzy: 11
Watków: 3
Dołączył: 06 sty 2022 - 15:59

Skomentowano 22 gru 2024 - 23:07

#11
  1. Jestem za do maksymalnej ilosci jaka mozesz zadac granatem (nie HE oczywiscie).
  2. Zwyczajne RD smieszny granat uzywacie jako usprawiedliwienie aby uniknąć kary. A co do usuniecie palakow to XD
  3. Jest i zawsze była.
     
Report
Komentarzy: 14
Watków: 40
Dołączył: 17 gru 2021 - 19:29

Skomentowano 23 gru 2024 - 01:59

#12
  1. System RDM będzie zliczał jakiekolwiek akcje powyżej 1HP (tyle przeważnie biorą granaty - jak ktoś odblokuje odbijanie za 2HP dajcie znać)
  2. Tutaj temat rzeka, ale każdy co chciał to się wypowiedział na ten temat więc zostawiamy tak jak jest teraz
  3. Kara zawsze jest w formie rslaysów (kara na rundy) lub banów - jeżeli coś takiego się dzieje no to najlepiej skarga z dowodem (klipy mile widziane bo będzie prościej :D) więc tutaj nic poza tym nie wprowadzimy

 

#ultraNowoczesneZamykanieBoNieMamyJeszczeAutomatu

// Zamykam

Report