Skomentowano 18 gru 2024 - 00:55
#2Jestem na TAK, ale przenikanie powinno się wyłączać 5 sekund przed rozpoczęciem rundy, żeby nie było problemu że na początku rundy utykasz w kimś a tak to będzie można użyć jeszcze na sybko !nb
Skomentowano 18 gru 2024 - 01:09
#3Niestety muszę to odrzucić na ten moment ze względów na to jak ten tryb jest zrobiony, robimy wiele obejść by w to w ogóle działało.
Na ten moment nie ma opcji wyłączenia kolizji dla graczy w trakcie rozgrywki.
Tak samo jak ze swoimi skinami do broni szukam rozwiązania gdzieś na boku ale nie spodziewajcie się że to będzie prędko (jeżeli w ogóle)… temat zostawiam otwarty
Skomentowano 18 gru 2024 - 16:50
#4Jestem na nie.
Już w poprzednich edycjach sporym problemem były osoby blokujące wąskie przejścia (w sumie każde przejście na mapie ttt_closequarters), co zrobić w takiej sytuacji jak jesteśmy niewinni? Osoba która blokuje jest też zazwyczaj niewinna, jest wtedy większy sens stać jak kołek i liczyć że ta osoba się przesunie, czy zabić i stracić karmę?
Jedynym problemem z aktualnym przenikaniem (który ja zauważyłem) jest to, że gdy chcemy kogoś zanożować i stoimy “w nim” to grze czasem odpierdala i albo zabijemy na strzała albo nie.
Skomentowano 18 gru 2024 - 16:54
#5jestem na nie bo tak jak marne powiedzial bedzie jeszcze latwiej trolowac a juz jest z tym probem. pozdrawiam ejmej
Skomentowano 18 gru 2024 - 23:07
#6Jestem na NIE bo koski mi n beda siadac :,(
Skomentowano 18 gru 2024 - 23:09
#7Nie wiem po co to komentujecie skoro Mrkl wyjasnil wszystko w tym temacie.
Zamykam
Skomentowano 18 gru 2024 - 00:47
(edytowano) #1Raczej nie ma co się tutaj rozpisywać. Napisze krótko i zwięźle.
Przenikanie włączone do rozpoczęcia rundy (wylosowania ról), potem wyłączone.
Zapobiegłoby to wielu niefortunnym przypadkom, i myślę że większość osób ze mną by się zgodziła ;D