Dodano randomizacje spawnów, tak aby każdy miał szanse poznać mapę i nie mieć krótszej lub dłuższej drogi do pewnych punktów na mapach
Cały środkowy HUD został przeprojektowany, w tym:
HUD został “znormalizowany” tak, aby wyświetlał wszystkie informacje które ma, a nie tylko ich skrawek
Wraz z tą propozycją punkt numer #8 został zaimplementowany na HUDzie, od teraz jeżeli się na kogoś popatrzymy pokaże nam jego Nick
UWAGA - jeżeli jest duża grupka graczy to na kogo wskazujesz może nie mieć 1:1 oddziału gdzie faktycznie patrzysz, będzie wzięty pierwszy gracz na “linii strzału”
Wraz z przeprojektowanym HUDem od teraz będzie pokazany “Status zdrowia” danego gracza (więcej nie będę spoilerował)
Jako widz będziesz również widział status zdrowia danego gracza którego obserwujesz
Od teraz detektyw będzie tracił -2 karmy za każde zabójstwo oraz jego współczynnik do detekcji MassRDM'a został zmniejszony, tak aby mógł “dać paru graczom odpocząć - pewnie długowiecznie”
Każdy detektyw dostanie Tasera dopiero po 10 sekundach od startu rundy
Jeżeli ktoś ma własnego skina do gry będzie miał on priorytet nad tym wymuszonym z serwera, ale tutaj wliczają się wyjątki:
Jeżeli zaczniesz rundę jako CT i nie masz żadnego skina, będziesz dalej miał skina CT
Podobnie jak T, nie masz skina po stronie T, będziesz mieć dalej tego skina
Wyjątkiem zmiany jest fakt jak ktoś dostanie detektywa, wtedy jest wyposażony w “lekki pancerz”
Na zakończenie rund każdy gracz otrzyma personalne podsumowanie swojej rundy
Commented on 17 Dec 2024 - 21:12
(edited) #1Serwer TTT: