Comments: 14
Threads: 40
Joined: 17 Dec 2021 - 19:29

Commented on 17 Dec 2024 - 21:12

(edited) #1

Serwer TTT:

  • Dodano randomizacje spawnów, tak aby każdy miał szanse poznać mapę i nie mieć krótszej lub dłuższej drogi do pewnych punktów na mapach
  • Cały środkowy HUD został przeprojektowany, w tym:
    • HUD został “znormalizowany” tak, aby wyświetlał wszystkie informacje które ma, a nie tylko ich skrawek
    • Wraz z tą propozycją punkt numer #8 został zaimplementowany na HUDzie, od teraz jeżeli się na kogoś popatrzymy pokaże nam jego Nick
      • UWAGA - jeżeli jest duża grupka graczy to na kogo wskazujesz może nie mieć 1:1 oddziału gdzie faktycznie patrzysz, będzie wzięty pierwszy gracz na “linii strzału”
    • Wraz z przeprojektowanym HUDem od teraz będzie pokazany “Status zdrowia” danego gracza (więcej nie będę spoilerował)
    • Jako widz będziesz również widział status zdrowia danego gracza którego obserwujesz
  • Zgodnie z tą propozycją wleciały takie zmiany:
    • Od teraz detektyw będzie tracił -2 karmy za każde zabójstwo oraz jego współczynnik do detekcji MassRDM'a został zmniejszony, tak aby mógł “dać paru graczom odpocząć - pewnie długowiecznie”
    • Każdy detektyw dostanie Tasera dopiero po 10 sekundach od startu rundy
  • Jeżeli ktoś ma własnego skina do gry będzie miał on priorytet nad tym wymuszonym z serwera, ale tutaj wliczają się wyjątki:
    • Jeżeli zaczniesz rundę jako CT i nie masz żadnego skina, będziesz dalej miał skina CT
    • Podobnie jak T, nie masz skina po stronie T, będziesz mieć dalej tego skina
    • Wyjątkiem zmiany jest fakt jak ktoś dostanie detektywa, wtedy jest wyposażony w “lekki pancerz”
  • Na zakończenie rund każdy gracz otrzyma personalne podsumowanie swojej rundy
Report