Comments: 11
Threads: 5
Joined: 10 Feb 2023 - 20:09

Commented on 17 Dec 2024 - 02:54

(edited) #1

W związku z aktualną sytuacją detektywa - i dyskusji na serwerze Discorda piszę tą propozycję.

1. Utrata mniejszej ilości karmy przez detektywa za zabijanie niewinnych:


Pisałem na Discordzie - proponuję, żeby za zabicie pierwszego niewinnego w ciągu rundy jako detektyw traciło się 1 karmy zamiast 5, a za każde kolejne zabójstwo 3 karmy, zamiast 5 - wtedy ludzie byliby mniej “niesforni”, jeśli chodzi o niesłuchanie się poleceń - bo szansa, że detektyw ich zabije wzrosłaby wielokrotnie - a każdy chce mieć szansę na zabicie zdrajcy. Sama ta zmiana uprzyjemniłaby grę detektywem o wiele bardziej.

2. Dostawanie rozładowanego zeusa na początku rundy - lub dostawanie go po 10 sekundach po rozpoczęciu rundy

 

Nie wiem czy to tylko ja - ale to, że detektyw może zacząć sprawdzać graczy natychmiastowo po rozpoczęciu rundy trochę psuje grę - nie ma nawet czasu na ucieknięcie od gracza, który zrespił się jako detektyw, gdy jesteśmy zdrajcami.

Zapraszam do dyskusji, a jak coś mi wpadnie do głowy to edytuję post.

Pozdrawiam,
MarneSzanse

Report
Comments: 3
Threads: 0
Joined: 23 Feb 2024 - 23:33

Commented on 17 Dec 2024 - 03:02

#2

Aha, dobra to od razu zalecam usunąć post.. po pierwsze zgadzam się z pierwszym punktem… ale za to z drugim to kurde też się zgadzam. Pozdrawiam i liczę na zmiany! :)

Report
Comments: 11
Threads: 5
Joined: 10 Feb 2023 - 20:09

Commented on 17 Dec 2024 - 03:04

#3

Żeby liczyć na zmiany to z postem musi zgadzać się Mrkl :D

Report
Comments: 3
Threads: 0
Joined: 16 Mar 2023 - 22:35

Commented on 17 Dec 2024 - 09:24

#4

zgadzam sie z oboma punktami i jestem na tak. pozdrawiam ejmej

Report
Comments: 4
Threads: 1
Joined: 15 Dec 2024 - 18:38

Commented on 17 Dec 2024 - 09:30

#5

Również na TAK

 

f0rsen

Report
Comments: 11
Threads: 3
Joined: 06 Jan 2022 - 15:59

Commented on 17 Dec 2024 - 13:02

#6

2 jak nakbardzies spoko. 

1 moze byc ale dal bym w innej formie np - 2 karmy za kazde zabojstwo. Nie eleminuje to kary za mrdm albo surowsza zeby nie nadużywać. Pomysle nad tym po pracy chyba ze mrkl cos wymysli

Report
Comments: 1
Threads: 1
Joined: 15 Dec 2024 - 01:21

Commented on 17 Dec 2024 - 14:54

#7

 od poczatku nie bylem co do tych propozycji. Ale jak juz dluzej pomyslalem to ostatecznie wsumie sie zgadzam z nimi i mysle ze fajnie jakby wdrozyli cos takiego

 

Ponizej podam minusy tych propozycji: 

-

Report
Comments: 2
Threads: 0
Joined: 11 Feb 2023 - 21:57

Commented on 17 Dec 2024 - 15:08

#8

Zgadzam się z 2, ale -1 za zabójstwo niewinnego to za mało chociaż te ⅔ za pierwszego killa

 

Report
Comments: 5
Threads: 1
Joined: 10 Feb 2023 - 20:18

Commented on 17 Dec 2024 - 15:09

(edited) #9

1. Jak już byśmy mieli to zmieniać, wydaje mi się, że wystarczy zmniejszyć ilość, żeby była stała. Dając np. -2 bądź -3 (do ustalenia). Wydaje mi się, że -1 za pierwszy frag, następne -3 karmy to bezsensowna komplikacja. 

2. W porządku, moim zdaniem na plus. Rozładowany zeus i ewentualne zwiększenie czasu naładowania (wydaje mi się, że jest szybszy niż normalny).
 

         `chr1ss--

Report
Comments: 3
Threads: 0
Joined: 11 Feb 2023 - 13:50

Commented on 17 Dec 2024 - 15:40

#10

1: Z propozycją się zgadzam. Natomiast chciałbym dodać, że to raczej nie załatwi problemu wykonywania poleceń detektywa, bo to jest bardziej regulaminowa kwestia.

2: Zgadzam się co do rozładowanego zeusa na początku rundy, byłoby to dobre rozwiązanie takich sytuacji o jakich Marne wspomniał.

Report
Comments: 14
Threads: 40
Joined: 17 Dec 2021 - 19:29

Commented on 17 Dec 2024 - 19:21

#11
  1. Będzie dodane w następnej aktualizacji, na start zróbmy -2 karmy potem będziemy widzieć jak to działa
  2. Nie mamy opcji aż takiego manipulowania broniami (przynajmniej jeszcze), więc detektywi dostaną zeus'y 10 sekund po starcie rundy

 

i znowu ręcznie bo nie chciało mi się automatu robić…

// Zamykam

Report