Skomentowano 15 gru 2024 - 15:22
#2// Przeniesione do poprawnego działu.
Teraz lecimy od początku…
- Rozumiem że chodzi o fakt że jak masz np. lvl 1 infinity to powinieneś mieć 101 hp yes? jeżeli tak to tego nie było z racji że czekałem z tym aż zaczne gangi ale chyba nie ma co zwlekać - będzie przy następnej aktualizacji trybu
- Z tego punktu nie wiedziałbym o co chodzi xD ale po wczorajszej rozmowie wiem że masz na myśli ten “kill-feed” na dole jak na MM'ach - dodam przy następnej aktualizacji
- Tego punktu trochę nie rozumiem.. na środkowym HUD'zie jest liczba osób które są na serwerze i rozpoczęły rundę, to że ludzie nie sprawdzają ciał i się nie aktualizuje to nie “problem”, jak ciała będą sprawdzane licznik będzię się aktualizował - ja zmienię odległość sprawdzania ciał na trochę większą bo po wczorajszym dniu przyda się (jeżeli co innego miałeś na myśli w tym pkt. daj znać)
- dodam przy następnej aktualizacji
- to będzie trochę tricki - będe próbował robić mini-aktualizaje i spróbować to fixnąć ale zobaczymy jak to wyjdzie xD
- będe się bawił mapą closequarters by spróbować znaleźć “idealne rozwiązanie” jeżeli nie znajdę wyłączę wszystkie t roomy do momentu ich naprawienia
- mogę usunąć p90, reszta pm'ów jest “git” chociaż wiemy że na mniejszych mapach tego typu bronie będą op i tego ni jak nie zmienimy by było “git i idealnie dla każdego”
- rozwiń tutaj co masz na myśli, chodzi Ci o to że kiedyś nakierowałeś na kogoś celownik to nie było tak jak teraz że masz “Enemy: <nazwa>” tylko na HUDzie było? czy coś innego masz na myśli?
- understandable, ile sekund proponujesz? aktualnie recharge jest na 5 sekund, zmienię na 10 sekund ale dobrze by było by w razie w potwierdzić czy taka wartość będzie ok
- dodam przy następnej aktualizacji
- hmm… wiem co masz na myśli ale nie wiem na ile to będzie “realne” by szybko to wprowadzić, dodam sobie na listę i będę gdzieś tam powoli nad tym pracował
- to chyba blokada od samego CS2, jak znajdę convar od tego to dodam opcję
- ???????? że kevlara chcesz z ziemi podnieść czy co? xD
Skomentowano 15 gru 2024 - 17:09
#3Co do:
3. Może ja mam po prostu autyzm, ale dla mnie ten licznik jest tak mały, że ciężko mi na niego zwrócić uwagę, wiem że problematyczne jest dodanie jebitnego napisu w lewym górnym rogu tak jak w CS:GO, ale ja zauważyłem że mam problem ze skupieniem się nad nim.
8. Miałem na myśli, że na pamięć szło się nauczyć, że np. doman ma takiego skina do agenta i różowy kolorek i nie trzeba na niego najeżdżać celownikiem, żeby wiedzieć, że to on. W tym momencie każdy jest takiego samego koloru i ma ten sam model - trzeba czekać aż pokaże się na czerwono jego nick. Oprócz tego jest problem z tym, że na większych odległościach - z respa na ttt_waterpark do dachu zjeżdżalni - nie widać już nicku, a przez to, że nie ma modeli ani kolorków to nie jest możliwe stwierdzenie jaki gracz tam siedzi.
9. Proponuję 20 sekund, żeby szło sprawdzić tylko te “najbardziej podejrzane” osoby, a nie wszystkich jak leci.
13. nie wiem :< dostaję po dupie z p90, ja chce hełm tato :'<
Oprócz tego o czym zapomniałem, a o czym wspomniałeś Ty - Zwiększenie odległości, z której można sprawdzić ciało kurczaka dwu lub trzykrotnie.
Skomentowano 15 gru 2024 - 17:15
#4Ref:
3. Tutaj niestety mam związane ręce na ten moment - aczkolwiek mam jeszcze jedną rzecz w głowie którą chciałbym sprawdzić ale muszę ją jeszcze potestować bo może się uda przywrócić ten poprzedni napis jeżeli to co czytałem “jest realne” w tym momencie
8. No to utrudnia rozgrywkę to dobrze (chodzi mi o skiny i kolory) - z tą odległością to gdzieś na przyszłość (bo aktualnie to ma niezłe ADHD w kodzie) spróbuje dodać że na hudzie się pokazuje jak kiedyś (nie chce obiecywać podobnie jak z pkt. 3 booo nie wszystko jeszcze można zrobić)
9. Ustawiłem na 10 sekund patrząc że tym taserem trzeba wgl. kogoś trafić xD
13. P90 zniknie więc tylko innymi broniami będziesz dostawać więc “chill” :D
Zwiększe długość o 2x by zaraz ktoś przed podłogę / sufit nie sprawdzał (chociaż jak ktoś się postara to i tak to zrobi :D)
Pełna lista zmian będzie dostępna jak tylko będę mieć pewność że to działa (osobny wątek na changelogach będzie)
Skomentowano 15 gru 2024 - 20:08
#5Wszystko co trzeba “się dało” i nie wymaga ode mnie siedzenia min. 4 dni by wgl rozgryć jak to działa w CS2 (XD) zostało wrzucone na serwer, więcej info w tym wątku.
// Zamykam
PS. tak napisałem to bo muszę ręcznie zamknąć ten wątek.
PPS. tak kiedyś dodamy auto-zamykanie i auto-przenoszenie wątków - “kiedyś”
Skomentowano 15 gru 2024 - 04:39
(edytowano) #1Więc tak, to zgłoszenie dotyczyć będzie tylko i wyłącznie błędów i mankamentów zauważonych przeze mnie i innych graczy podczas tych kilku godzin gry w “betę” TTT.
1. Infinity nie dodaje hp (prędkość i wyższy skok też nie są zauważalne nawet w minimalnym stopniu)
2. Brak licznika zabójstw - nie wiemy ilu graczy zabiliśmy jako zdrajca
3. Brak jakiegoś licznika tego ile osób aktualnie żyje - w GO wszystkie osoby pokazywały się w tabeli - osoby które zginęły a ich ciała zostały sprawdzone wyświetlały się jako martwe, a żywi i niesprawdzeni wyświetlali się jako żywi.
4. Nie wiadomo kogo się zabija - chodzi tu o nicki graczy - zamiast “Zabiłeś zdrajcę/niewinnego/detektywa" powinna pokazywać się nazwa gracza w kolorze roli, której był ten gracz - np. "Zabiłeś MarneSzanse/MarneSzanse/MarneSzanse"
5. Bugujący się podwójny skok - często trzeba użyć spadochronu, żeby drugi skok się “odblokował”
6. Pobugowane t-roomy - o czym Mrkl i wszyscy wiedzą
7. Brak balansu PM'ów do reszty broni - obecna meta wygląda tak, że chwyta się p90 i biegnie strzelając
8. Brak możliwości szybkiego stwierdzenia kim jest dany gracz - trzeba poczekać aż na czerwono pokaże się nazwa - co nie było problemem na edycji z CS:GO, bo były kolory z gangów i agenci i skiny do wyboru wedle własnego gustu - teraz tego nie ma.
9. Zeus detektywa zbyt szybko się odnawia - detektyw jest w stanie sprawdzić 5 osób w ciągu 30 sekund trwania rundy.
10. Brak alternatyw dla komend:
- !epoints - dodać alternatywnie !egames/!eg
- !etransfer - dodać alternatywnie !eprzelew/!eprzekaz
11. Wprowadzenie limitu na HealShoty - maksymalnie 2 dla zwykłego gracza i VIP'a oraz 3 dla VIP Elite, bo teraz można sobie podnieść 5 healshotów i z nimi biegać
12. Możliwość wyrzucania HealShota
13. Jakaś możliwość zdobycia hełmów na mapie - bo w tym momencie PM'y, USP-S, M4A4 i M4A1-S są królami broni.
Jeżeli zauważyliście jeszcze jakieś inne tego typu rzeczy, to dajcie znać w postach poniżej.
Pozdrawiam,
MarneSzanse